FAQ - spørgsmål og svar
På denne side finder du en oversigt over de spørgsmål, som kunderne som oftest har ved køb her hos MoodTiles.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden afhænger af produktet der bestilles. Som ofte ligger leveringstiden på ca. 6 hverdage. Det vil altså sige dage, som ikke tæller weekend eller helligedage. Hvis der skulle opstå længere leveringstid, i fx højsæson, stå det øverst i bjælken på hjemmesiden.
Vi holder lukket i alle helligedage og holder lukket 3 uger i sommerferien. Der vil tydeligt stå øverst på hjemmesiden, hvis der er ferielukket.
Ved specialordrer bestilt via mail eller telefon, altså produkter, som ikke er på hjemmesiden. Må der forventes længere leveringstid. Dette vil blive oplyst ved efterspørgslen.
Kan jeg bestille produkter via mail?
Du kan sagtens sende en mail til os info@moodtiles.dk, hvis du gerne vil have hjælp til at lave din bestilling. Vi svarer gerne indenfor en dag.
Hvad gør jeg hvis der er fejl på min ordre?
Hvis du opdager en fejl på dit produkt, bedes du sende en mail til os på info@moodtiles.dk hvor du vedhæfter billeder af fejlen. Vi vil derefter finde den rette løsning på reklamationen.
Hvis der er fejl på personaliseret produkter, såsom stavefejl, bedes du først tjekke op på om dette er en stavefejl ved ordrebestilling eller om denne fejl er lavet af os. Vi producerer alle tingene manuelt, hvilket betyder at vi skriver alle tingene ind og det derfor ikke overføres fra bestilling til computerprogram.
Dette gør også at hvis vi opdager en stavefejl, eller noget der undrer os, da skriver vil til dig for at afklare om det er det rette som står på kuglen.
Hvis det er også der har lavet fejlen, rettes denne naturligvis og nyt produkt sendes din vej. - Fejlproduceret varer, fra vores side, kommer foran i køen ved produktion, så ny varer hurtigst muligt kan sendes afsted.
Skriv til os på info@moodtiles.dk - så hjælper vi med at komme i mål. Samtidig vil vi meget gerne opfordre til at holde en god tone over for vores mail ansvarlig.
Hvordan får jeg fri fragt?
Der tilbydes fri fragt på ordre over 499,- som sendes til pakkeboks. Fri fragt gælder ikke hjemmelevering og gælder ikke bordkort, når disse også er en del af sortimentet.
Kan jeg se produkterne inden jeg køber dem?
Da vi er en 100% webshop, har vi ikke nogen butik at komme forbi at besøge. Dog vil vi meget gerne være behjælpelige med at sende billeder på mail, af det givne produkt, hvis du skulle have spørgsmål.
Hvem kan købe hos MoodTiles?
MoodTiles leverer både til private og til virksomheder. Ved større bestillinger, skrives der en mail til info@moodtiles.dk
MoodTiles sender også gerne Michelle ud til virksomheder, hvis der skulle være behov for et møde om specialdesigns til indretning el.lign.
Kan jeg få mine penge retur?
Som alle andre webshops har du 14 dages returret. Dog med undtagelse af personaliseret produkter. Det er de produkter, hvor du selv har valgt en tekst / billede som skal stå på produktet. Disse kan ikke returneres, kun hvis der er tale om en reklamation.
Hvordan returnerer jeg?
Hvis du gerne vil returnere din vare, skal du kontakte MoodTiles hurtigst muligt via mail: info@moodtiles.dk og fortælle at du gerne vil returnere. Det koster 50kr at returnere din vare. Du kan købe din retur-label her. Eller også kan du selv købe en på posthuset. MoodTiles refunderer hverken returseddel eller fragt på dit køb.
Min pakke er ikke nået frem
Vi oplever desværre ved juletid at både Postnord og Dao kan have svært ved at håndtere de store mængder pakker på deres centraler og derfor hænder det, at de mister en pakke eller to. Vi kan hjælpe med at efterlyse pakken, hvis uheldet skulle være ude og hvis vi ikke får fundet den indenfor rimelig tid, da laver vi en nye ordre til dig og sender afsted U.B. - hvis din pakke er længe undervejs og du kan se vi har sendt den afsted fra vores lager, da endelig skriv og så prøver vi så godt som vi kan at tracke pakken og ellers kontakter vi postnord eller Dao for status ☺️ - skriv til os på info@moodtiles.dk og så hjælper vi alt hvad vi kan for at få fundet pakken så hurtigt som muligt.
Jeg har fået forsendelses nummer men pakken er stadig hos jer?
Hver morgen starter vi med at printe en stak ordrer, som vi regner med at nå indenfor samme dag, vi opretter forsendelses nummer /tracking nummer lige så snart vi printer ordresedlen. Nogle gange er vi for optimistiske ift hvor meget vi kan nå, og derfor hænder det at pakken ligger hos os lidt tid før den bliver sendt afsted. - Vi bestræber os altid på, at pakkerne forlader vores værksted indenfor 6 hverdage. men det kan hænde det er længere tid. Vi opfordrer altid til at se øverst på hjemmesieden, i bjælken foroven, der står der altid hvis der er lukket, eller forlænget leveringstid. Skriv endelig til os, hvis du har brug for status på din pakke: info@moodtiles.dk
Læs mere i vores handelsbetingelser.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Så tøv ikke med at kontakte os :)